Välkommen

Välkommen till Björnes blogg!

tisdag 18 december 2012

Paket!

Vissa dagar är lite roligare än andra. Exempelvis dagar när man får present-paket på posten! Idag fick jag och Björne en presentlåda från Sasso.se, självklart rusade jag genast och hämtade ut det för att se vad för spännande presenter vi fått...


Det såg lovande ut!
Björne höll med. Detta var helt klart ett Björn-paket, utan tvekan.
Jag tar hand om det här matte.
I lådan fanns en påse...
I påsen fanns......
NOMS! "Matte, det där är heeelt klart till mig, ge mig nu."
Snällaaa....


Massor av presenter! Med fina CC-motiv såklart :) Äntligen lite ordentliga grejer. Penna, block, magnet, kort, klicker, nyckelring, miniräknare och gott till Björne. Högst tjusigt om jag får säga det själv! Snyggt paketerat också må jag säga. Man skulle ha detta motiv som julklappspapper!

Jättefint matte...men får jag min present nuuu?

Oooom!
De gick åt snabbt kan jag säga, japp, båda två fick han. Gottebjörn. Det var ju faktiskt till honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar